Het Sticht Regionale Ledenvergadering 2023 & Lezing Energie Transitie en Scenario's
Dinsdag, 28. Maart 2023, 11:00 - 16:00

Activiteit Locatie

Het Sticht Regional Leden Vergadering 2023

11.00 - 12.30

Het Sticht Bestuur bespreekt het Jaarverslag over 2022 en kijkt vooruit naar 2023. De relevante stukken zoals het Agenda, het Algemene en Financiele Jaarverslag 2022 en het Plan voor 2023 zullen ter  goedkeuring aan de leden  worden voorgelegd.

Gevolgd door een broodjeslunch.

Reserveren is nodig, i.v.m. de lunch. Meldt U aan per email bij Mike en Huib:Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Kosten voor de lunch zijn 12 Eur.  Betaling aub overmaken voor 21 maart naar NL19 INGB 0000 5021 38  tnv Het Sticht (note: RLV)

Onze vaste locatie:

Champ'Aubert

Boterbloem 1

3972 SB, Driebergen-Rijsenburg

Camp Aubert

Lezing Energie Transitie en Scenario's door Ewald Breunesse

13.30 -16.00

Ewald was Manager Energy Transitions bij Shell van 2005 tot 2021 en een erkend (internationaal) expert op dit onderwerp. Daarvoor was hij onder meer Business manager Shell Consumer / Groene Stroom (2001 - 2004) en Scenario planner - Corporate planning (1996 - 1999). Gezien de voortdurende actualiteit van de Energietransitie, de uitgebreidde kennis van Ewald en zijn kwaliteiten als spreker belooft dit een zeer interesante middag te worden.

Energietransitie

(picture: www.ft.com)