Het Sticht Regionale Ledenvergadering & Lezing Kunstmatige Intelligentie (AI) door Herman de Jongste
Dinsdag, 19. Maart 2024, 11:30

1. Regionale Ledenvergadering Het Sticht

(11.30 - 12.30)

Het Sticht Bestuur bespreekt de relevante stukken zoals de Agenda, het Verslag van de 2023 RLV, het Algemene en Financiële Jaarverslag 2023, het Plan voor 2024 en de Bestuurssamenstelling zullen ter goedkeuring aan de leden worden voorgelegd. (De documentatie zal vroegtijdig naar de leden worden opgestuurd.)

2. Broodjes lunch

(12.30 -13.30)

3. Lezing Kunstmatige Intelligentie door Herman de Jongste

(13,30 - 16.00)

Kunstmatige Intelligentie of te wel Artificial Intelligence (A.I.) ontplooide zich aarzelend na de Tweede Wereldoorlog, maar met de exponentiële groei van computertechnologie komt er nu een ware revolutie op gang. Ontdek AI Human Headhoe de videogame-industrie A.I. naar nieuwe hoogten heeft gestuwd! Wat betekent intelligentie eigenlijk in dit tijdperk van grensverleggende technologie? En belangrijker nog, staan we aan de vooravond van een tijdperk waarin machines ons wellicht zullen overtreffen? Het antwoord ligt binnen handbereik, en de reis door de wereld van A.I. belooft fascinerender te worden dan ooit tevoren!

DeJongste1

Herman is een ervaren Business Professional met een bewezen geschiedenis van werken in de stroomafwaartse olie- en gas- en chemische industrie. Afgestudeerd in scheikunde en informatica. Ervaren spreker op lokale en branche-evenementen over onderwerpen als cybercriminaliteit, informatiebeveiliging en Bitcoin. Herman heeft al eerder bij ons verschillende zeer interessante lezingen verzorgt.

LOCATIE EN RESERVEREN

Locatie:

Bistro Belle,

Dorpsstraat 12,

3611 AE Oud-Zuilen

Belle

De Locatie  is toegankelijk voor rollators

Parkeren is gratis achter Bistro Belle. U krijgt een muntje om de parkeerplaats te verlaten.

Voor een Routekaart naar Bisto Belle klik hier

(Krijgt U een pop-up waarin U gevraagd wordt om een password, ga dan terug naar de website of klik de pop-up weg en klik vervolgens de link nogmaals. U zou nu toegang moeten hebben)

Reserveren en Kosten

Reserveren is nodig i.v.m. de broodjeslunch na de RLV. De kosten voor de broodjeslunch zijn 5 EUR p.p.(soep, luxe sandwiches belegd met vlees, vis, vegetarisch, verse fruitsalade, onbeperkt Jus d'orange).

Aanmelden bij Mike per mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.. Betaling aub overmaken voor 5 Maart 2024 naar NL19 INGB 0000 5021 38 (Zie de Het Sticht website voor de annuleringsvoorwaarden)